مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:352021-01-19سياسي

ضرب العجل فرماندار اسفراین به برداشت کنندگان غیرمجاز از «معدن آلبلاغ»


با توجه به استقرار نیروهای حفاظتی، از مردم درخواست داریم هر چه زودتر از منطقه خارج شوند و چنانچه وسایل و تجهیزاتی در منطقه باشد بعد از مهلت تعیین شده توقیف خواهند شد.

- طاهر رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسفراین اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در برداشت معدن آلبلاغ اسفراین در دو سال اخیر داشتیم و تعدادی از همشهریان در این منطقه فوت کردند با پیگیری انجام شده در سفر ریاست محترم جمهوری کارهای مطالعاتی معدن و اکتشاف آن مصوب گردیده است وی افزود: بارها منطقه پاکسازی و ایست بازرسی در منطقه انجام شده است و تاکنون بیش از 500 تن سنگ معدن غیر مجاز در این منطقه کشف شده است.

  فرماندار اسفراین گفت: در سفری که رییس محترم شرکت ایمیدرو به شهرستان داشتند تفاهم نامه ای با استاندار محترم خراسان شمالی به امضاء رسید و با پیگیری های که نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی داشته اند اتفاقات خوبی در شهرستان رخ داده است وی افزود: برای حفاظت منطقه چندین بار مناقصه برگزار گردیده و شرکتی در مناقصه برنده نشده اما شرکتی اخیرا کار حفاظتی ان را برای مدت 4 ماه عهده دار شده که به زودی در منطقه مستقر می شوند.

  فرماندار اسفراین  تصریح کرد: در نشستی که با دهیاران و شورای اسلامی روستاهای منطقه داشتیم از آنان خواستیم که با نیروهای حفاظتی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب العجل فرماندار اسفراین به برداشت کنندگان غیرمجاز از «معدن آلبلاغ»

ضرب العجل فرماندار اسفراین به برداشت کنندگان غیرمجاز از «معدن آلبلاغ»