مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:352021-01-19اقتصادي

مدیرانی با حقوق های 160 میلیون تومانی در پارس جنوبی!


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقوق نجومی از چالش های اساسی در پارس جنوبی است، گفت: برخی مدیران خوشگذران در تهران نشسته اند و از این صنایع ماهانه 160 میلیون تومان حقوق می گیرند ولی کارگران ما حقوق ناچیز خود را هم بعد از ماه ها نمی توانند بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر،  ابراهیم رضایی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران با انتقاد از عملکرد شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر اظهار  داشت: چالش اصلی ما در استان با این شرکت ها است که محل عملیات آنها در استان است و مدیریت آنها در خارج از استان انجام می شود و این موضوع اصلاً منطقی نیست.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیریت در محل استقرار و عملیات شرکت ها باعث افزایش و ارتقای کیفیت کار می شود افزود: برخی مدیران تحمل گرمای عسلویه را ندارند و عملیات های خود را از دفتر تهران دنبال می کنند.

مدیری که نمی تواند در عسلویه بنشیند و مدیریت کند، نباید مسؤولیت بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی این گونه مدیریت ها را مدیریت خوشگذران خواند و بیان کرد: حقوق نجومی از دیگر چالش های اساسی در پارس جنوبی است؛ برخی مدیران در تهران نشسته اند و از این صنایع ماهانه 160 میلیون تومان حقوق می گیرند ولی کارگران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرانی با حقوق های 160 میلیون تومانی در پارس جنوبی!

مدیرانی با حقوق های 160 میلیون تومانی در پارس جنوبی!