مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:302021-01-19ورزشي

دایی: هیچ کس به اندازه رونالدو شایسته شکستن رکوردم نیست


ستاره اسبق بوندسلیگای آلمان در گفت وگو با نشریه کیکر در خصوص موضوعات زیادی حرف زد؛ از اینکه به چه کسی اجازه جانشینی خود را می دهد تا فعالیت فعلی اش در عرصه فوتبال و البته تجارت و کسب و کار غیرفوتبالی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی دایی با 109 گل در 149 دیدار ملی برای تیم ملی ایران، از سال 2006 تاکنون عنوان برترین گلزن جهان را یدک می کشد.

اوایل مارس سال جاری میلادی مرحله بعدی بازی های ملی و به اصطلاح فیفادی فرا خواهد رسید و کریستیانو رونالدو در فوق ستاره تیم ملی پرتغال در دیدار برابر تیم های نه چندان قدرتمندی همچون آذربایجان و لوگزامبورگ، این بخت را دارد تا آمار 102 گل ملی خود را در 170 بازی بهبود ببخشد و در صورت وقوع چنین اتفاقی، رکورد به نظر جاوادانه دایی که در فاصله سال های 1993 تا 2006 به ثبت رسید، محو خواهد شد.

دایی در ابتدا با ادای احترام به جانشین احتمالی خود اظهار داشت: هیچکس به اندازه او (رونالدو) استحقاق در شکستن رکورد من را ندارد.

او بدون شک بهترین فوتبالیست تمام دوران است.

وی ادامه داد: ایمان دارم افرادی که سخت تلاش می کنند و مصمم هستند، پاداش خواهند گرفت و بنابراین این رکورد برای او پاداشی شایسته است.

دایی در جریان حضور در بوندسلیگا در آرمینیابیله فیلد، بایرن مونیخ و هرتابرلین، 19 گل به ثمر رساند و نخستین بازیکن ایرانی شاغل در این لیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایی: هیچ کس به اندازه رونالدو شایسته شکستن رکوردم نیست

دایی: هیچ کس به اندازه رونالدو شایسته شکستن رکوردم نیست