مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:252021-01-19اقتصادي

تخصیص 71 فقره تسهیلات اشتغال به جامعه هدف بهزیستی فردیس


رییس اداره بهزیستی شهرستان فردیس از ارائه تسهیلات اشتغال به 71 نفر از افراد جامعه هدف تحت پوشش خدمات غیرمستمر این اداره خبر داد و گفت: تسهیلات فوق به طرح های خوداشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

- احمد محمدزاده، رییس اداره بهزیستی شهرستان فردیس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با تاکید بر ضرورت توانمندسازی جامعه هدف و حمایت از طرح های اشتغالزایی، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون به منظور کمک به رفع مشکلات اقتصادی، اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف،  71 فقره وام اشتغال به افراد متقاضی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات فوق به طرح های خوداشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت شده است، افزود: تا پایان 3 ماهه سوم امسال 150 نفر در سامانه اشتغال ثبت نام کردند که با توجه به ظرفیت اعتبارات و اولویت طرح ها برای دریافت وام به بانک های عامل معرفی می شوند.

رییس بهزیستی فردیس همچنین  با بیان اینکه سازمان بهزیستی به منظور تسهیلگری و تثبیت اشتغال پایدار جامعه هدف، زمینه پرداخت بیمه های خویش فرما و کارفرمایی را فراهم کرده است، اظهار کرد: در 9 ماه گذشته از سال جاری، 67 نفر از جامعه هدف بهزیستی فردیس بیمه خویش فرمایی دریافت کردند و با تعاملات این اداره با شرکت های مختلف و اشتغال 3 مددجوی بهزیستی، بیمه کارفرمایی برای این افراد پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 71 فقره تسهیلات اشتغال به جامعه هدف بهزیستی فردیس

تخصیص 71 فقره تسهیلات اشتغال به جامعه هدف بهزیستی فردیس