مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:552021-01-19بين الملل

تست کرونا برای پرواز را در منزل انجام دهید


می باشد.

اگر قصد سفر دارید می دانید کار هایی که قرار است در روزهای آخر برای حاضر شدن انجام دهید بسیار زیاد و وقت گیر هستند که با گسترشش ویروس کووید 19 انجام تست کرونا برای پرواز یکی دیگر از این کار های ضروری شده است.

تقریبا می توان گفت پاندمی ویروس کووید 19تمامی جنبه های زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است که یکی از این موارد لزوم انجام آزمایش کرونا می باشد اما شاید کمبود وقت در روز های آمادگی برای سفر موجب شده است انجام این تست بسیار پردردسر به نظر بیایید ولی ما در این مطلب قصد داریم یک روش آسان ، سریع برای این مشکل ارائه دهیم.

چگونه تست کرونا برای پرواز را در کمتر از چند دقیقه در خانه انجام دهیم؟ اگر قصد انجام آزمایش کرونا برای پرواز ترکیش یا آزمایش کرونا برای پرواز ماهان ، قطر یا هر شرکت هوایی دیگر را داشته باشید شاید تصور کنید که برای انجام این آزمایش لازم حتما به آزمایشگاه های طرف قرارداد این شرکت های هوایی مراجعه فرمایید ولی باید گفت شما می توانید بدون مراجعه به این آزمایشگاه ها وارد صفحه اصلی سایت آنی آزما شوید و با پر کردن فرم پذیرش و آزمایشگاه طرف قرار داد با شرکت هوایی خود ، در خواست نمونه گیری در منزل را بدهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونا برای پرواز را در منزل انجام دهید

تست کرونا برای پرواز را در منزل انجام دهید