مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:502021-01-19اقتصادي

لزوم استفاده از ظرفیت های علمی در قرارگاه مقابله با کرونا


پیش از شیوع کرونا تنها یک درصد از آموزش غیر حضوری یعنی معادل 36 هزارنفر از سطح دانشگاهی را داشتیم اما امروزه معادل100 درصد جامعه دانشگاهی را در بر می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازصورت گرفته که می توان از نتایج آن در سیاست گذاری ها و اجرا برای مقابله با کرونا بهره گرفت.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: محورهای مختلفی از طریق اساتید مورد تاکید قرار گرفت تا در سیاست ها از آنها استفاده شود.

وی افزود: موضوع فرد گرایی و جمع گرایی و تأثیرات بیماری کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تجربه یکسال اخیر نشان می دهد جامعه ایرانی همسویی و همراهی خوبی را داشته است.

رستم وندی عنوان کرد: در این جلسه مفهوم خطر و جدی گرفتن آن مورد تاکید قرار گرفت و نقش رسانه ها برای جدی گرفتن این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین بحث کودکان و نوجوانان و آموزش غیرحضوری و استفاده از فضای مجازی و مخاطرات آن نیز بررسی شد و بر اساس اعلام وزارت علوم تا پیش از شیوع بیماری کرونا تنها یک درصد از آموزش غیرحضوری یعنی معادل 36 هزار نفر سطح دانشگاهی را داشتیم اما امروز آموزش غیرحضوری معادل 100 درصد جامعه دانشگاهی یعنی 3 میلیون و 600 هزار نفر را در برمی گیرد.

رستم وندی بیان کرد: این تغییرات یکباره به لحاظ جامعه شناسی باید مورد توجه قرار گیرد و چالش ها و فرصت های شیوع کرونا ویروس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت های علمی در قرارگاه مقابله با کرونا

لزوم استفاده از ظرفیت های علمی در قرارگاه مقابله با کرونا