مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:352021-01-19اقتصادي

مجتمع گردشگری سرخه بهار 1401 تکمیل می شود


معاون توسعه و مدیریت وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه در فصل بهار سال 1401 به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد خیاطیان عصر امروز در جلسه بررسی و رسیدگی به رفع مشکلات طرح ملی و در حال ساخت فرهنگی و گردشگری امید سرخه اظهار کرد: تخصیص به موقع اعتبار در ساخت و تکمیل طرح مجتمع گردشگری و فرهنگی امید سرخه در دست انجام است و پیمانکار از نظر مالی دغدغه نداشته باشد.

وی افزود: با تلاش روزافزون مسؤولان مربوطه و برنامه ریزی های پیمانکار، این طرح در زمان در نظر گرفته شده به بهره برداری می رسد.

معاون توسعه و مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: جاری شدن سیل در اطراف مجتمع فرهنگی و گردشگری در ماه های گذشته در روند ساخت این طرح مشکلاتی ایجاد کرد؛ اما با رفع این دغدغه اکنون ساخت این طرح در دست اجرا است.

خیاطیان گفت: فعالیت پیمانکار در اجرای این طرح در جبهه های مختلف باشد تا براساس زمان بندی حداقل فاز اول این طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی عنوان کرد: براساس ارزیابی های انجام شده، این طرح در بهار سال 1401 به بهره برداری کامل می رسد و در کنار اجرای این طرح اجرای طرح های خدماتی و زیرساختی مکمل هم در گام اجرایی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع گردشگری سرخه بهار 1401 تکمیل می شود

مجتمع گردشگری سرخه بهار 1401 تکمیل می شود