مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:352021-01-19سياسي

داروی پیشگیری و درمان کرونا در قزوین رونمایی شد


با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین داروی آیورمکتین که در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا مؤثر است، در شرکت البرز داروی قزوین رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتوسط گروه دارویی برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در شرکت البرز داروی استان قزوین تولید شده است، اظهار کرد: خدای متعال تأکید کرده در تمام عرصه ها قوی باشیم؛ رهبری در راستای این خواسته الهی توصیه های زیادی کرده اند و از همه مسئولان و دست اندرکاران برای اجرای این رسالت قدردانی می کنیم.

وی تصریح کرد: بندگان خدا به اندازه شایستگی در میدان خدمت به خلق فعالیت می کنند.

همانطور که سردار سلیمانی با پیروی از آیه شریفه و اعدولهم وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ عزت و اقتدار نظامی آفرید در عرصه های دیگر نیز این امر قابل تحقق است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امروز در ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و بنیاد برکت و عرصه های دیگرِ دانش بنیان با محوریت جوانان دانشمند کارهای ارزشمندی صورت گرفته است و جای قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اینکه خدای متعال فرموده إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم در تمام عرصه ها صدق می کند و اگر برنامه های بهداشتی، سلامت و درمان در جهت حمایت از مردم باشد، یاری خداوند را همراه خود خواهیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروی پیشگیری و درمان کرونا در قزوین رونمایی شد

داروی پیشگیری و درمان کرونا در قزوین رونمایی شد