مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:302021-01-19سياسي

برگزاری یادواره تلویزیونی شهدای گیلانی انقلاب


مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از برگزاری یادواره تلویزیونی شهدای انقلاب اسلامی استان گیلان خبر داد و عنوان کرد: همچنین تجلیل از آیت الله احسانبخش، - ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از برگزاری یادواره تلویزیونی شهدای انقلاب اسلامی استان گیلان خبر داد و عنوان کرد: همچنین تجلیل از آیت الله احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در استان گیلان به عنوان یکی از شخصیت های معنوی، مبارز و انقلابی در دستور کار قرار دارد.

عبدالله پاکاری در جلسه کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بزرگداشت ایام الله دهه فجر به معنی تجدید میثاق با آرمان های بلند انقلاب اسلامی و شهداست.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را جوهره انقلاب اسلامی دانست و افزود: شهدا و ایثارگران مصداق عینی فرهنگ ایثار و شهادت هستند و همین فرهنگ عامل استقرار و تداوم انقلاب است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، کمیته ایثارگران را یکی از کمیته های پیشتاز در ویژه برنامه های دهه فجر دانست و تصریح کرد: برنامه های دهه فجر امسال هم از حیث محتوا و هم از حیث کیفیت باید متفاوت از سال های گذشته باشد.

پاکاری، با تاکید بر لزوم سلامت محور بودن ویژه برنامه های دهه فجر، خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر فرصت ترویج فرهنگ ایثار و شهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره تلویزیونی شهدای گیلانی انقلاب

برگزاری یادواره تلویزیونی شهدای گیلانی انقلاب