مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:252021-01-19ورزشي

نساجی با جایگاه اصلی اش در جدول رده بندی فاصله دارد


سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص جایگاه نساجی در جدول لیگ برتر فوتبال گفت: با جایگاه اصلی مان فاصله داریم و به امید خدا به مرور زمان با برنامه ریزی به جایگاه مان می رسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مجید جلالی امشب در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم شهرخودرو و نساجی مازندران، اظهار کرد: این یک موهبت است که انسان جایی که می خواهد باشد، ما دوست داریم امورمان را قدم به قدم پیش ببریم، فعلاً در وضعیتی هستیم که خیلی سریع باید وضعیت را تغییر دهیم، قدم اولمان هم بازی فرداست.

سرمربی تیم نساجی مازندران عنوان کرد: برای بازی فردا ایده داریم که امیدوارم این ایده ها شکل بگیرد و بتوانیم بازی را کنترل کنیم، از طریق خلاقیتی که بچه ها دارند و من به آنها ایمان دارم، امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم.

  وی با بیان اینکه چند بازیکن نساجی دچار مصدومیت هستند، خاطرنشان کرد: زامهران و قاعد رحمتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما دیگر بازیکنان از نظر روحی شرایط خوبی دارند.

جلالی در خصوص جایگاه نساجی در جدول لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: برای بهبود و رسیدن به جایگاه اصلی این تیم باید صبر کرد، من باید ظرفیت های تیم دستم بیاید تا بدانم جایگاه واقعی نساجی در این فصل کجاست، اما چیزی که با اطمینان می توانم درباره آن صحبت کنم این است که با جایگاه اصلی مان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نساجی با جایگاه اصلی اش در جدول رده بندی فاصله دارد

نساجی با جایگاه اصلی اش در جدول رده بندی فاصله دارد