مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:252021-01-19سياسي

اولین محموله واکسن کرونا در هفته های آینده وارد کشور می شود


رییس جمهور تاکید کرد که دولت مصمم است ظرف هفته های آینده و با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده، عملیات واکسیناسیون را در کشور مطابق جدول طراحی شده از جامعه هدف آغاز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجزو اولویت های کشور است.

رییس جمهور با بیان اینکه باید در کنار سایر احتیاجات دارویی و تجهیزات پزشکی، واکسن کرونا با اولویت تولید و تأمین شود، اظهار داشت: اگر تحریم ها، مانع تراشی ها و ایجاد محدودیت ها در تأمین منابع خرید واکسن از سوی دولت تروریست ترامپ نبود، قطعاً واکسیناسیون را خیلی زودتر می توانستیم آغاز کنیم و این نیز این جنایتی بود که آمریکایی ها در حق ملت ایران انجام دادند.

روحانی تصریح کرد که به رغم همه این مانع تراشی ها و ایجاد محدودیت ها، اقدامات لازم برای خرید واکسن انجام شده و اولین محموله آنکه مورد تأیید وزارت بهداشت و درمان است ظرف هفته های آتی وارد کشور می شود و بلافاصله نیز در چارچوب سند ملی تدوین شده، واکسیناسیون آغاز می شود.

در این جلسه همچنین قرارگاه عملیاتی، گزارش تکمیلی از احتمال شیوع موج چهارم کرونا و مخاطرات آن و نقش عدم رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی از جمله در سفرها و اجتماعات مذهبی، ملی و خانوادگی ارائه و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین محموله واکسن کرونا در هفته های آینده وارد کشور می شود

اولین محموله واکسن کرونا در هفته های آینده وارد کشور می شود