مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:252021-01-19سياسي

کانون وکلا یک کانون مستقل اما درون نظام تعریف می شود


کانون وکلا باید نخستین مدعی برخورد با وکلای متخلف باشد چرا که این کار منجر به پاکسازی و تقویت جریان وکالت در کشور خواهد شد.

- رییس قوه قضاییه گفت: کانون وکلا باید نخستین مدعی برخورد با وکلای متخلف باشد چرا که این کار منجر به پاکسازی و تقویت جریان وکالت در کشور خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سیدابراهیم رییسی در دیدار با هیات رییسه اتحادیه کانون های وکلای دادگستری و برخی از روسای کانون های وکلای دادگستری کشور که امروز (سه شنبه 30 دی) برگزار شد، با تقدیر از اقدام اتحادیه کانون وکلای دادگستری در تقدیم آیین نامه پیشنهادی جدید وکالت به قوه قضاییه گفت: با توجه به تطورات دهه های اخیر و گسترش فضای ارتباطات، تدوین یک آیین نامه جدید پس از 70 سال امری ضروری به نظر می رسید.

رییس قوه قضاییه ضمن توصیه به اعضای کانون وکلا برای اصلاح برخی موارد خلاف قانون در آیین نامه پیشنهادی جدید وکالت، عنوان کرد: هم آنچه که به امضاء می رسد باید قانونمند باشد و هم در آنچه که کانون وکلا پیشنهاد می دهد، نباید موردی خلاف قانون وجود داشته باشد.

رییسی ضمن استقبال از اعلام نقطه نظرات کانون وکلا به دستگاه قضایی کشور، گفت: ما همواره اعلام کرده ایم که از نقطه نظرات مفید و سازنده کانون وکلا استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون وکلا یک کانون مستقل اما درون نظام تعریف می شود

کانون وکلا یک کانون مستقل اما درون نظام تعریف می شود