مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:252021-01-19پزشكي

میمون ها متوجه ارزش اشیاء می شوند!


یک مطالعه جدید روی میمون هایی که در اندونزی از گردشگران دزدی می کنند و اشیاء دزدیده شده را در ازای غذا پس می دهند، نشان داده است که گویا این میمون ها ارزش اشیاء مختلف را حدس می زنند، - یک مطالعه جدید روی میمون هایی که در اندونزی از گردشگران دزدی می کنند و اشیاء دزدیده شده را در ازای غذا پس می دهند، نشان داده است که گویا این میمون ها ارزش اشیاء مختلف را حدس می زنند، چرا که به تازگی اشیاء باارزش تر را برای دریافت غذای بهتر می دزدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، معبد اولوواتو در جزیره بالی اندونزی محل زندگی میمون های ماکاک دم دراز موسوم به Macaca fascicularis است که به ذکاوت ذاتی و چیره دستی در دزدی از جیب گردشگران معروف هستند.

این دسته از میمون های خلافکار از سالها پیش مشهور شده اند.

آنها از گردشگران دزدی می کنند و شیء دزدیده شده را نزد خود نگه می دارند تا در ازای آن غذا بگیرند.

این در حالی است که یک مطالعه جدید نشان داده است که برخی از این میمون ها عمدا وسایل گرانقیمت را می دزدند تا از صاحبان آنها غذای بهتری طلب کنند.

تیمی از محققان دانشگاه لتبریج کانادا و دانشگاه اودایانا در اندونزی 273 روز را در معبد مذکور در جزیره بالی گذراندند و بیش از 2000 تعامل بین میمون ها و گردشگران را ثبت کردند که نشان می دهد برخی از میمون ها فرآیندهای تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میمون ها متوجه ارزش اشیاء می شوند!

میمون ها متوجه ارزش اشیاء می شوند!