مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:202021-01-19دانش

دانشگاه آزاد لاهیجان در ارزیابی واحد های دانشگاهی موفق به کسب رتبه چهارم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان در ارزیابی واحد های دانشگاهی بر اساس میزان فعالیت و حمایت از انجمن های علمی، - دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان در ارزیابی واحد های دانشگاهی بر اساس میزان فعالیت و حمایت از انجمن های علمی، موفق به کسب رتبه چهارم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان در ارزیابی واحد های دانشگاهی بر اساس میزان فعالیت و حمایت از انجمن های علمی، موفق به کسب رتبه چهارم شد.

دانشگاه آزاد لاهیجان از واحد های دانشگاهی فعال و بسیار بزرگ در استان گیلان است؛ در این واحد دانشگاهی 23 انجمن علمی دانشجویی شامل تربیت بدنی، کامپیوتر، مکانیک، برق، عمران، شیمی، میکروبیولوژی، پرستاری، حسابداری، ریاضی، شیلات، کشاورزی، هنر، پرتوپزشکی، جنگلداری، زمین شناسی، آموزش داده می شود.

بیولوژی دریا، محیط زیست، زبان، فقه و حقوق اسلامی، معدن، معماری و روانشناسی از دیگر انجمن هایی است که به صورت مصوب به فعالیت های مختلفی مانند برگزاری وبینار ها و کارگاه های عمومی و تخصصی، انجام تحقیقات درون و میان رشته ای، بازدید علمی، مسابقات علمی و فناورانه، چاپ نشریه علمی، اطلاع رسانی به دانشجویان جدید درباره فضای دانشگاه و سایر فعالیت ها در دامنه وظایف و اختیارات انجمن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد لاهیجان در ارزیابی واحد های دانشگاهی موفق به کسب رتبه چهارم شد

دانشگاه آزاد لاهیجان در ارزیابی واحد های دانشگاهی موفق به کسب رتبه چهارم شد