مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:552021-01-19پزشكي

درمان کرونا با استفاده از داروی ضد شپش


مدیر عامل گروه دارویی برکت با اشاره به تولید داروی ایورمکتین برای درمان کرونا در کشور گفت: این دارو جدید نیست و سال های سال است به عنوان داروی ضد شپش در دنیا مصرف می شود و جزو داروی اساسی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر برندگی در آیین رونمایی از محصولات جدید در حوزه مکمل ها، مواد اولیه دارویی و داروهای ایورمکتین و موکوسیل که روز سه شنبه 30 دی ماه در شهرک دارویی برکت در استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: گروه دارویی برک همزمان با سندیکای تولیدکننده مواد اولیه دارویی، برنامه ای را تدوین کرده که با اجرای آن وابستگی بخش خصوصی به 750 میلیون دلار ارزی که برای واردات مواد اولیه دارویی وجود دارد مرتفع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی توضیح داد: با حمایت های ستاد اجرایی فرمان امام و دولت می توان وابستگی به کشورهای خارجی جهت تامین مواد اولیه دارویی کم کرد.

وی افزود: در حال حاضر سه درصد داروهای مورد نیاز کشور از سایر کشورها وارد می شود که همین ارزبری زیادی دارد و در تلاشیم با تولیدات موثر این وابستگی را کاهش دهیم.

برندگی با اشاره به اینکه امروز از پنج دارو در گروه دارویی برکت رونمایی شد، گفت: اولین دارو ایورمکتین است که حدود دو ماه است که در آمریکا اجازه مصرف پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان کرونا با استفاده از داروی ضد شپش

درمان کرونا با استفاده از داروی ضد شپش