مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:452021-01-19فناوري

مجموعه اتصالات، عرضه کننده گوشی موبایل و لوازم جانبی


شرکت اتصالات از سال 1383 فعالیت خود را در زمینه عرضه گوشی های تلفن همراه و لوازم جانبی همراه با خدمات پس از فروش در سراسر ایران آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام اتصالات، این مجموعه در ابتدای فعالیت خود به عنوان نماینده رسمی نوکیا در خاورمیانه با هدف پیروی از شعار نوکیا ( ارتباط مردمی ) و با برنامه ریزی صحیح و نیازسنجی بازار ایران موفق به ایجاد شعباتی در اکثر نقاط کشور جهت ارائه خدماتی برترحضور داشته است.

در حال حاضر با رویکردی متفاوت عرضه وسیع تری از برندهای معتبر تلفن همراه از جمله اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی، نوکیا و کالاهای دیجیتال را ارائه می کند.

از متمایزترین تفاوت های اتصالات با سایر رقبا، می توان به کیفیت و اصالت محصولات و همچنین سرویس ویژه خدمات پس از فروش اشاره کرد که این امر موجب افزایش مشتریان وفادار اتصالات در این سال ها گشته است.

چرا از اتصالات خرید کنیم؟ 1.

اصالت کالا مهمترین نکته قبل از استعلام قیمت و هر ویژگی دیگری درخرید محصولات ، اطمینان از اصالت و هویت راستین کالا و لوازم جانبی آن می باشد.

که مجموعه اتصالات با ورود مستقیم گوشی موبایل و لوازم جانبی از مبانی معتبر دسته اول ، این اطمینان را برای جلب رضایت مشتریان گرامی و حفظ اعتبار وخود فراهم نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه اتصالات، عرضه کننده گوشی موبایل و لوازم جانبی

مجموعه اتصالات، عرضه کننده گوشی موبایل و لوازم جانبی