مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:252021-01-19دانش

انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی 25 بهمن برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی در شورای ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت علوم، - انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی در شورای ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت علوم، 25 بهمن ماه به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ؛ انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی در شورای ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت علوم، 25 بهمن ماه به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

این انتخابات هر سال در اردیبهشت ماه برگزار می شد که امسال با توجه به عدم برگزاری انتخابات دانشگاهی و شرایط کرونایی تاکنون به تعویق افتاده بود.

پیش از این غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم در گفتگو با رسانه ها آبان ماه را به عنوان زمان برگزاری انتخابات نشریات اعلام کرده بود .

براساس اعلام اعضای دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات، دانشگاه تهران که بالاترین تعداد حق رای در این انتخابات را داشته، امسال به دلیل تخلف در برگزاری انتخابات، امکان حضور و مشارکت در انتخابات شورای ناظر بر نشریات دانشجویی را نخواهد داشت.

لازم به ذکر است، انتخابات های دانشگاهی این دوره در ایام مهرماه به صورت الکترونیکی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی 25 بهمن برگزار می شود

انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی 25 بهمن برگزار می شود