مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:252021-01-19فناوري

افزایش 100 ترابایتی ترافیک روبیکا در ایام فاطمیه


در روزهای پخش زنده هیئت ها در روبیکا، ترافیک این اپلیکیشن بیش از 100 ترابایت افزایش داشته است.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول هم زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، اقدام به تقویت زیرساخت های ارتباطی و توسعه ظرفیت شبکه کرد تا زمینه ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال به اشخاص حقوقی و حقیقی بیش از پیش تسهیل شود؛ از دیگر اقدامات این اپراتور تأمین پلت فرم های دورکاری و ارائه سرویس های ضروری در قالب دیجیتال به ارگان ها و مردم بود.

این رویه تا شیوع موج دوم کرونا و تقارن آن با ایام عزاداری ماه محرم ادامه داشت که برگزاری مراسم عزاداری به صورت سنتی باعث بروز نگرانی برای هیئت ها و عزاداران حسینی(ع) شده بود؛ لذا همراه اول با شعار تحقق رویای دیجیتال، اقدام به ارائه اینترنت رایگان و ایجاد بستر مناسب جهت پخش زنده مراسم  هیئت های مذهبی کرد.

استقبال گسترده مردمی از این اقدام و شرکت در مراسم سوگواری سالار شهیدان، باعث شد تا به عنوان الگویی موفق در ایام فاطمیه(س) نیز به کار گرفته شود.

همراه اول و روبیکا به مناسبت این ایام، خدمات ویژه ای از قبیل اینترنت رایگان ، پخش زنده مراسم ، راه اندازی هیئت سیار عقیق فاطمی و ویژه برنامه باب القبله را به منظور ترویج شعائر مذهبی و خدمت رسانی به عزاداران فاطمی ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 ترابایتی ترافیک روبیکا در ایام فاطمیه

افزایش 100 ترابایتی ترافیک روبیکا در ایام فاطمیه