مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:452021-01-19اقتصادي

تشکل زنان بازرگان گلستان احیا می شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان، تشکل زنان بازرگان در استان احیا می شود.

- ایسنا/گلستان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان، تشکل زنان بازرگان در استان احیا می شود.

علی محمد چوپانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه اتاق بازرگانی، مادر تشکل های اقتصادی است، اظهار کرد: ما می توانیم هر تشکلی را در اتاق بازرگانی ثبت کنیم و کمک های مادی و معنوی از آن داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 20 تشکل ثبت شده در اتاق بازرگانی گرگان داریم، افزود: برای ثبت هر تشکل، باید حداقل 15 نفر در تشکل حضور داشته باشند.

چوپانی گفت: در حال حاضر تشکل هایی از جمله ارگانیک، فنی و مهندسی، شرکت پیمانکاری و جوانان کارآفرین در اتاق بازرگانی گرگان در حال فعالیت هستند.

رییس اتاق بازرگانی گرگان با بیان اینکه تشکل ها می توانند به طور رسمی در تصمیمات مداخله کنند، تصریح کرد: ما نقطه نظرات و پیشنهادات تشکل ها را به سران سه قوه اطلاع رسانی می کنیم و برخی از آنها می تواند با هماهنگی مرکز پژوهش های مجلس، تبدیل به قانون شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل زنان بازرگان گلستان احیا می شود

تشکل زنان بازرگان گلستان احیا می شود