مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:402021-01-19اقتصادي

توسعه بهپاک با احداث 2 کارخانه خوراک دام و طیور و تصفیه روغن


مدیرعامل صنعتی بهپاک با اشاره به قدمت این شرکت گفت: بهپاک یکی از بزرگترین شرکت های روغن کشی کشور است که بالغ بر 500 هزار تن در سال ظرفیت روغن کشی از دانه های روغنی را برعهده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیمقام معظم رهبری در سال جهش تولید، امروز با اقتدار و افتخار اعلام می کنیم سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 1399 را علیرغم محدودیت در شرایط اقتصادی و ارزی و تحریم ها و سایر محدودیت های حاکم بر کشور با رشد بی سابقه ای در زمینه سودآوری در تاریخ حیات این شرکت به پایان رساندیم.

این در حالی است که شرکت بهپاک تندیس طلایی ملی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را نیز دریافت کرد.

مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک ادامه داد: در شرایط اعمال تحریم های ظالمانه بر کشور، بالاخص شرکت های تحت پوشش توسعه صنایع بهشهر، رشد بی سابقه 36 درصدی سود عملیاتی نسبت به سال مالی گذشته را داشته ایم.

همچنین 46 درصد از بودجه 6 ماهه عقب بودیم و در 6 ماهه دوم علاوه بر جبران این عقب ماندگی 100 درصد بودجه 6 ماهه دوم را محقق و 30 درصد اضافه بر کل بودجه پیش بینی شده سال مالی 1399 را محقق کردیم.

همچنین با افتخار باید بگویم که امروز 2 کارخانه دام و طیور و تصفیه روغن را از محل اعتبارات شرکت بهپاک و مشارکت سرمایه گذار در دست اقدام داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بهپاک با احداث 2 کارخانه خوراک دام و طیور و تصفیه روغن

توسعه بهپاک با احداث 2 کارخانه خوراک دام و طیور و تصفیه روغن