مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:352021-01-19سياسي

هشدار صریح بهارستانی ها به وزیر خارجه/ چرا ظریف کارت زرد گرفت؟


نماینده مردم پاکدشت در مجلس با تأکید به حرکت فعالانه وزیر امور خارجه در حوزه دیپلماسی اقتصادی گفت: تلاش برای حل مشکلات مردم در حوزه اقتصادی جزو وظایف وزارت است.

- فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره تذکر به وزیر امور خارجه درباره فعالیت در حوزه اقتصاد اظهار کرد: مطابق قانون فعالیت در حوزه اقتصادی برای حل مشکلات مردم جزو وظایف وزارتخانه امور خارجه است.

وی در ادامه گفت: طبق قانون وزارت امور خارجه برای حل مشکلات مردم در حوزه اقتصادی باید تلاش می کردند که در همین رابطه سوأل مطرح و آقای ظریف برای پاسخ به صحن مجلس آمده که نمایندگان از توضیحات وی قانع نشدند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس با اشاره به برنامه ریزی استکبار جهانی در حوزه اقتصاد برای به زانو درآوردن کشور مطرح کرد: در قانون اساسی از ابتدای انقلاب اسلامی به مسئله اقتصاد توجه ویژه ای شده و دولت ها به ویژه وزارت امورخارجه تمام تدابیر و راه کارها را در این رابطه باید در نظر بگیرند.

بشیری در همین رابطه بیان کرد: با توجه به فضای کار وزارت خارجه و سیاست های کلی نظام و سند چشم انداز 20 ساله کشور وزارت خارجه باید با کشورهای همسایه و دنیا ارتباط مؤثر اقتصادی بگیرد که موجب وحدت و کمک در تعامل با کشورهای مختلف نیزخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار صریح بهارستانی ها به وزیر خارجه/ چرا ظریف کارت زرد گرفت؟

هشدار صریح بهارستانی ها به وزیر خارجه/ چرا ظریف کارت زرد گرفت؟