مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:352021-01-19اقتصادي

گاز طبیعی به مناطق صعب العبور کشور رسید


شرکتی دانش بنیان با استفاده از ایستگاه تأمین کننده گاز طبیعی فشرده، این ماده حیاتی را به شهرها و روستاهای کوچک و مناطق صعب العبور رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، یکی از مجموعه های فناوری است که در زمینه تولید و تأمین مخازن تحت فشار فعالیت می کند موفق به ایجاد ایستگاه تأمین کننده گاز طبیعی فشرده و ایستگاه سرویس دهنده برای گازرسانی به مناطق صعب العبور شد.

به گفته نوید خاصه باف مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، در برخی از شهرهای کوچک، روستاها و یا مناطق صنعتی به دلیل جمعیت کم، صعب العبور بودن یا سایر مشکلات، احداث خطوط انتقال گاز امری بسیار دشوار و هزینه بر است.

وی افزود: در روش ایستگاه تأمین کننده گاز طبیعی فشرده، این ماده حیاتی توسط تریلر حامل مخازن گاز طبیعی فشرده به مناطق فاقد گاز منتقل می شود.

در این روش برای شهر، روستا یا منطقه صنعتی سرویس گیرنده یک شبکه داخلی لوله کشی تعبیه می شود که توسط یک پایانه به مخازن گاز طبیعی فشرده متصل است.

این مخازن حاوی گاز طبیعی فشرده توسط خودروهایی مستقر در ایستگاه مبدا بارگیری شده و به مناطق مورد نظر ارسال می شوند.

ابن فعال فناور ادامه داد: در این روش گاز طبیعی فشرده به وسیله تریلرهای حاوی مخازن مخصوصCNG به مناطق فاقد خط لوله گاز حمل و پس از تقلیل فشار در ایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز طبیعی به مناطق صعب العبور کشور رسید

گاز طبیعی به مناطق صعب العبور کشور رسید