مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:302021-01-19سياسي

لزوم هوشیاری در جنگ فرهنگی امروز/ جبهه انقلاب فرهنگی تقویت شود


رییس سازمان تبلیغات اسلامی بر هوشیاری در جنگ روایت ها و جنگ فرهنگی امروز تأکید کرد و گفت: جبهه انقلاب فرهنگی باید تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی ظهر امروز در نشست با اعضای جبهه فرهنگی، اجتماعی و انقلاب اسلامی استان سمنان که دفتر این نهاد فرهنگی و اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: اخلاص در عمل و نیت خالصانه از ملزومات و پیش نیازهای کار در عرصه فرهنگ است.

وی با بیان اینکه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه از صداقت و خلوص برخوردار هستند، افزود: اخلاص همچون اسکناسی است که پشتوانه آن صداقت در عمل است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی جنگ امروز را جنگ روایت ها عنوان کرد و گفت: اگر تحریف مؤثر واقع شود؛ آنگاه تحریم نیز مؤثر واقع می شود و بنابراین باید هوشیارانه عمل کرد.

قمی گفت: فرهنگ به اجتماع، اراده مردم، هنر، رسانه، تعلیم و تربیت و بیشمار مؤلفه دیگر گره می خورد؛ بنابراین وقتی گفته می شود فرهنگ جبهه اصلی نبرد است؛ باید بدانیم که این جنگ به بخش های دیگر جامعه سرایه می کند.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ و جبهه انقلاب فرهنگی باید در برهه کنونی بیش از پیش تقویت شود، بیان کرد: محور اصلی جنگ امروز؛ مقوله فرهنگی است و باید گفت امروز جنگ، جنگ روایت هاست و هر اقدام فرهنگی یک کار تبلیغی محسوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هوشیاری در جنگ فرهنگی امروز/ جبهه انقلاب فرهنگی تقویت شود

لزوم هوشیاری در جنگ فرهنگی امروز/ جبهه انقلاب فرهنگی تقویت شود