مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:302021-01-19سياسي

اختلاف شورای شهری ها بر سر پرونده باغات/اعتراض به محقق نشدن بودجه حمل و نقل عمومی


رییس شورای شهر تهران با اشاره به اختلاف شورای شهری ها بر سر پرونده باغات گفت: نسبت به عدم تحقق بودجه حمل و نقل عمومی اعتراض ویژه ای داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به همراه برخی از همکاران در مراسم تجلیل از سفریان هوای پاک حضور یافتیم که در این مراسم نسبت به عدم تحقق بودجه حمل و نقل عمومی اعتراض ویژه کردیم و حتی درخواستی کمپینی در این راستا راه اندازی شود.

وی افزود: حمل و نقل عمومی مانند کالاهای اساسی حائز اهمیت است و باید به این مسأله هر چه بیشتر پرداخته شود.

رییس شورای شهر تهران به مصوبات و برنامه های امروز صحن شورای شهر اشاره کرد و گفت: در صحن امروز 8 پرونده باغ و 2 دستور جلسه درباره نامگذاری معابر و خیابان ها را داشتیم که هر کدام دارای 15 بند بود.

هاشمی درباره سرانجام بودجه 1400 شهرداری گفت: قرار شده است که شهرداری به زودی لایحه مربوطه را ارسال کند و در مورد این مبحث هم در جلسه هم اندیشی هفته آینده و هم در صحن شورا طی جلسات آتی شورای شهر پرداخته خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اختلاف نظر اعضای شورای شهر درباره پرونده باغات گفت: مسأله باغات حساس است و برخی اعضا در مورد این پرونده ها اختلاف نظر دارند و اختلاف نظر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف شورای شهری ها بر سر پرونده باغات/اعتراض به محقق نشدن بودجه حمل و نقل عمومی

اختلاف شورای شهری ها بر سر پرونده باغات/اعتراض به محقق نشدن بودجه حمل و نقل عمومی