مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:252021-01-19سياسي

ابهاماتی در مورد کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق


انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی در شرایطی برگزار خواهد شد که در مورد یکی از کمیته های این فدراسیون ابهاماتی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی در شرایطی 7 بهمن ماه برگزار خواهد شد که در مورد برخی کمیته های این فدراسیون و عملکردی که داشته اند ابهاماتی وجود دارد.

کمیته غواصی که در این حوزه یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین کمیته هاست در این فدراسیون با ابهاماتی در مورد روابط پشت پرده برخی افراد مواجه است که به نظر می رسد در آستانه برگزاری انتخابات نهادهای نظارتی باید با دقت نظر بیشتری این موضوع را بررسی کنند.

یکی از نزدکان فدراسیون با اشاره به ابهاماتی که در مورد کمیته غواصی وجود دارد گفت: با بررسی شرایط حال حاضر غواصی کشور به راحتی می توان پی برد که مدیریت و هدایت کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی از سمت و سوی شرکت دریاکاو جنوب به مدیریت اردلان میرزا نصیر صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: نامبرده در سال 97 بعد از تغییر و تحولات کمیته غواصی در ابتدای امر به عنوان رییس این کمیته منصوب شد که بعد از مدتی جای خود را به فرهنگ شادنیا نائب رییس فدراسیون داده و به عنوان مشاور عالی رییس فدراسیون در امور غواصی و رییس کمیته فنی به فعالیت مشغول شدند که تا به الان هم ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهاماتی در مورد کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق

ابهاماتی در مورد کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق