مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:202021-01-19سياسي

فروردین: وزیر آموزش و پرورش بگذارد کادر درمان نفس تازه کند


یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش خواست که فعلا در این شرایط از بازگشایی مدارس سخن نگوید و بگذارد کادر درمانی کشور نفسی تازه کنند.

- یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش خواست که فعلا در این شرایط از بازگشایی مدارس سخن نگوید و بگذارد کادر درمانی کشور نفسی تازه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی فروردین نماینده فیروزآباد در نظق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: مردم به مجلس انقلابی چشم امید دوختند و منتظر اقدامات اساسی ما برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و ریشه کنی فقر و فساد، تبعیض و بی عدالتی هستند، هنگامی که به حوزه انتخابیه سفر می کنم در مقابل فقر و محروم و نارضایتی مردم عرق شرم بر پیشانیم جاری می شود و احساس شرمندگی می کنم.

وی افزود: امروز به واسطه سوء مدیریت برخی مسئولین نجومی بگیر و عافیت طلب ،تحریم های خصمانه دشمنان دامن گیر کشور شده است، علاوه بر ویروس کرونا شاهد ویروس های به مراتب بدتر همچون گرانی، تبعیض، تورم افسارگسیخته و کاهش ارزش پول ملی هستیم که معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده و روح و روان مردم را نشانه گرفته است، باید برای حفظ اصل انقلاب و اصل نظام و تقویت سرمایه های اجتماعی از تلاش برای رفع این مسائل در حوزه مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروردین: وزیر آموزش و پرورش بگذارد کادر درمان نفس تازه کند

فروردین: وزیر آموزش و پرورش بگذارد کادر درمان نفس تازه کند