مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:102021-01-19اقتصادي

ایجاد درآمد ماهانه برای مرزنشینان تا حدودی مشکلات را برطرف می کند


ایجاد درآمد سه میلیون تومانی در ماه برای یک خانواده مرزنشین می تواند تا حدودی مشکلات را برطرف کند.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: ایجاد درآمد سه میلیون تومانی در ماه برای یک خانواده مرزنشین می تواند تا حدودی مشکلات را برطرف کند.

بهمن مرادنیا امروز (30دی) در ششمین جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان ضمن تقدیر از تلاش های در حال انجام برای مبارزه با قاچاق اظهار کرد: در 9ماهه اول سالجاری بیش از 18 هزار راس دام سبک و سنگین در مرزها کشف شده که نشان از جدیت متولیان در مبارزه با قاچاق دام است.

وی با بیان اینکه عمده دام های قاچاق مکشوفه متعلق به دیگر استان ها و تنها به قصد خروج از کشور وارد استان می شود، افزود: در سال آینده نیز کنترل مرزها بصورت جدی تر برای مبارزه با قاچاق دام پیگیری خواهد شد.

مرادنیا در ادامه سخنان خود به حل مشکلات معابر و بازارچه های موقت مرزی تا 10 روز آینده تاکید کرد و افزود: هدف از فعال کردن بازارچه های مرزی ایجاد درآمد برای مرزنشینان و کاستن از قاچاق است و دستگاه های متولی لازم است شرایط را برای فعالیت این بازارچه ها فراهم کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه ایجاد درآمد حدودا سه میلیون تومان در ماه برای یک خانواده مرزنشین می تواند تا حدودی مشکلات را برطرف کند، افزود: ما در صورت ایجاد این درآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد درآمد ماهانه برای مرزنشینان تا حدودی مشکلات را برطرف می کند

ایجاد درآمد ماهانه برای مرزنشینان تا حدودی مشکلات را برطرف می کند