مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:052021-01-19اقتصادي

با تصویب نهایی مجلس، وام ازدواج از 140 تا 200 میلیون تومان افزایش می یابد


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه و در صورت تصویب نهایی در مجلس وام ازدواج برای زوجین تا سقف 200 میلیون تومان افزایش می یابد.

- ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه و در صورت تصویب نهایی در مجلس وام ازدواج برای زوجین تا سقف 200 میلیون تومان افزایش می یابد.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس برای پرداخت وام ازدواج به زوجین تا سقف 200 میلیون تومان، اظهار کرد: این مصوبه بیشتر به منظور تشویق جوانان به ازدواج است.

با توجه به اینکه سن ازدواج در کشور در حال بالا رفتن است و جمعیت کشور به سوی میان سالی و پیری در حال حرکت است باید تدابیری اندیشیده شود که ازدواج جوانان تسهیل شود.

وی افزود: مجلس به دنبال این است که با تصویب قوانین اصولی شرایط ازدواج را تسهیل کند که یکی از این شرایط تسهیل کننده افزایش وام ازدواج است که کمیسیون تلفیق در این باره تصمیم خوبی گرفته است.

بر این اساس پسران زیر 25 سال و دختران زیر 23 سال هر کدام مبلغ 100 میلیون تومان و بالاتر از این سنین 70 میلیون تومان وام ازدواج دریافت خواهند کرد که در مجموع حداقل 140 میلیون تومان و حداکثر 200 میلیون تومان وام ازدواج به زوجین پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تصویب نهایی مجلس، وام ازدواج از 140 تا 200 میلیون تومان افزایش می یابد

با تصویب نهایی مجلس، وام ازدواج از 140 تا 200 میلیون تومان افزایش می یابد