مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:552021-01-19اقتصادي

خیرین در شیراز خانه امید می سازند


نایب رییس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ شیراز گفت: با هدایت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز و به همت نیک اندیش شیرازی حاج حسین جوکار، خانه سلامت، - ایسنا/فارس نایب رییس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ شیراز گفت: با هدایت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز و به همت نیک اندیش شیرازی حاج حسین جوکار، خانه سلامت، امید و زندگی برای رفاه حال معتادین ساخته می شود.

علی نویدگویی سه شنبه 30 دی به خبرنگاران گفت: مراحل اجرایی احداث ساختمان خانه سلامت، امید و زندگی به متراژ 137 متر مربع واقع در خیابان گلکوب (کارگر) آغاز شد.

او آورده خیر در این پروژه را 411 میلیون تومان اعلام و اضافه کرد: شهرداری منطقه دو شیراز نسبت به در اختیار گذاشتن عرصه برای این مکان اقدام کرده است.

البته این مرکز پس از احداث برای تحقق اهداف مد نظر در اختیار شهرداری قرار می گیرد.

نایب رییس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ شیراز، مشارکت خیرین در زمینه برآوردن نیازهای اجتماعی را ارزشمند توصیف و اضافه کرد: امسال کمک های ارزشمند خیرین از آغاز بیماری کرونا تا به امروز در حوزه سلامت و تأمین مایحتاج عمومی بسیار شایسته بوده است.

نویدگویی افزود: این اقدامات خداپسندانه شامل تهیه ماسک، محلول ضد عفونی، کالاهای منزل، البسه، ارزاق، کارت هدیه بوده و ارزش آنها بیش از 17 میلیارد ریال برآورد شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین در شیراز خانه امید می سازند

خیرین در شیراز خانه امید می سازند