مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:252021-01-19اقتصادي

سرانجام پروژه مدیریت سیلاب بزرگراه آزادگان به کجا رسید؟


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ضمن اعلام اتمام عملیات اجرایی فاز سوم پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی محدوده بزرگراه آزادگان، از پیشرفت 65 درصدی عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، صفا صبوری دیلمی در تشریح اقدامات انجام شده در زمینه مدیریت سیلاب محدوده بزرگراه آزادگان اظهارداشت: فاز نخست پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی محدوده بزرگراه آزادگان به طول 2375 متر در آبان سال جاری به بهره برداری رسید و تکمیل عملیات اجرایی فاز سوم این پروژه به طول 1450 متر بزودی صورت می گیرد.

وی با بیان آنکه پیشرفت عملیات اجرایی فاز دوم پروژه به طول 2720 متر به مرز 65 درصد رسیده است، خاطرنشان ساخت: با تکمیل فاز دوم پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی بزرگراه آزادگان، پرونده این پروژه 6،5 کیلومتری که از سال 1392 آغاز شده است، به طور کامل بسته خواهد شد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، تکمیل و راه اندازی فازهای 3 گانه پروژه مدیریت سیلاب محدوده بزرگراه آزادگان، نقش بسزایی در رفع آبگرفتگی این بزرگراه و معابر محدوده منطقه 18 داشته و گذردهی ایمن رواناب های سیلابی از این محدوده از جنوب غرب پایتخت را تضمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام پروژه مدیریت سیلاب بزرگراه آزادگان به کجا رسید؟

سرانجام پروژه مدیریت سیلاب بزرگراه آزادگان به کجا رسید؟