مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:552021-01-19اقتصادي

برخورد جدی با شالیزار خواری در رودسر


هرگاه شالیکار بتواند از تولید برنج سود خوبی کسب کند، هیچ وقت به فکر فروش زمین نمی افتد.

- ایسنا/گیلان مدیر جهاد کشاورزی رودسر گفت: هرگاه شالیکار بتواند از تولید برنج سود خوبی کسب کند، هیچ وقت به فکر فروش زمین نمی افتد.

عبدالله غلام پور در گفت و گو با ایسنا گفت: برای حفاظت از اراضی شالیزاری این شهرستان نظارت را افزایش داده ایم و از اولویت های کاری ما محسوب می شود.

وی افزود: شالیزارها و اراضی کشاورزی این شهرستان باید برای تولید برنج و محصولات کشاورزی دیگر اختصاص داشته باشند و جایی برای ساختن خانه مسکونی و یا خانه دوم در آنها نیست و با متخلفین به شدت برخورد می شود.

غلام پور ادامه داد: شهرستان رودسر از جمله شهرستان هایی است که مورد توجه سودجویان است و افراد متخلف تمایل زیادی دارند تا در اراضی ارزشمند این شهرستان ویلا داشته باشند.

مدیر جهاد کشاورزی رودسر گفت: امسال برخوردها و قلع و قمع های زیادی صورت گرفته و از جمله شهرستان هایی هستیم که بیشترین برخوردها را با متخلفین داریم.

وی با بیان اینکه کشاورزان را تشویق می کنیم که با فروختن زمین منافع آنی را فدای منافع آتی نکنند و در حفظ زمین هایشان کوشا باشند، خاطرنشان کرد: اخیرا قیمت برنج خوب شده است و به همین دلیل اوضاع نفروختن زمین ها نیز بهتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با شالیزار خواری در رودسر

برخورد جدی با شالیزار خواری در رودسر