مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:502021-01-19اقتصادي

عرضه روانگردان های رنگی با نام های فریبنده


شیشه های رنگی به بازار عرضه شده است و از طریق همین رنگ و لعاب های جدیدی که به شیشه داده شده، میزان مصرف در میان نوجوانان و جوانان بالا رفته و در مدت زمان بسیار کوتاهی معتاد خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: از چند روز پیش، فیلمی در شبکه های مجازی، دست به دست می شود، مبنی بر این که ماده مخدر شیشه به صورت رنگ های صورتی، آبی و دیگر رنگ های فریبنده به بازار عرضه شده.

این در حالی است که جامعه هدف این بازار، نوجوانان و جوانان هستند تا با دیدن این رنگ های فریبنده به مصرف تحریک شوند و از این طریق بازار فروش شیشه هم داغ تر از قبل به کارش ادامه دهد.

نوجوانان و جوانان با دیدن این روانگردان های رنگارنگ و با اسامی تبلیغاتی جذاب و با انگیزه های ناشی از کنجکاوی، بالا بردن سطح هوشیاری یا کاهش مشکلات، راحت تر از گذشته به سمت مصرف این مواد سوق داده شده اند.

سعید صفاتیان، کارشناس حوزه اعتیاد، با اشاره به این که سابقه مصرف مواد روانگردان، به 45 تا 50 سال پیش برمی گردد، به ایران می گوید: سازمان ملل متحد، مواد را به چند دسته تقسیم می کند؛ موادی که پایه مخدر آنها از گیاه گرفته می شود، مانند تریاک، شیره تریاک، هرویین و امثال آنها و دسته بعدی روانگردان ها هستند، شیشه یا آمفتامین حدود 40 سال است که در دایره ای وسیع تر مصرف می شود و در آغاز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه روانگردان های رنگی با نام های فریبنده

عرضه روانگردان های رنگی با نام های فریبنده