مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:352021-01-19سياسي

برای دفاع از کشور تعارف نداریم/ دست ما همیشه روی ماشه است


فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما با هیچکس در موضوع دفاع از هویت، استقلال و عزت و شرف خود تعارف نداریم، گفت: دستان مان به نیابت از ملت ایران همیشه روی ماشه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه اظهار داشت: اینگونه رزمایش ها بخش مهمی از سیاست بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

سردار سلامی ادامه داد: این رزمایش ها برگزار می شود تا دشمنان در محاسبات یا برآورده های شان نسبت به قدرت دفاعی ایران دچار خطای در محاسبه نشوند و اراده ملت ایران برای دفاع از همه دستاوردهای باشکوه انقلاب خود و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و اقتدار خودشان را کامل بدانند.

وی ادامه داد: این رزمایش برای ملت ایران مایه آسایش، آرامش و امنیت و اعتماد به نفس بود و برای دشمنان جمهوری اسلامی این پیام جدی و واقعی را داشت که ما با هیچکس در موضوع دفاع از هویت، استقلال و عزت و شرف خود تعارف نداریم و در مقابل دشمنان همیشه آماده هستیم و دستان مان به نیابت از ملت ایران همیشه روی ماشه است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: فرزندان انقلابی این ملت چه در مرزها و چه در قلب سرزمین و اعماق سرزمین های دوردست آمادگی دارند که از این ملت در همه شرایط دفاع ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دفاع از کشور تعارف نداریم/ دست ما همیشه روی ماشه است

برای دفاع از کشور تعارف نداریم/ دست ما همیشه روی ماشه است