مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:252021-01-19سياسي

کمک 91 میلیارد تومانی خیران و بسیجان زنجانی به محرومان


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به خدمات بسیج در قالب ضد عفونی معابر، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و تولید ماسک گفت: - سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به سوابق و مأموریت های بسیج برای پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی و دستاورد های آن اظهار کرد: بسیج بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و از بدو تشکیل تا به این لحظه در همه عرصه ها در کنار افراد و سازمان های امنیتی برای حفظ امنیت حضور داشته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج بهترین نقش را در زمینه دفاع از کشور طی هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده است، گفت: بسیج صحنه هایی را در دفاع مقدس خلق کرده است که در طول تاریخ کمتر می توان دید و بعد از آن نیز در خنثی سازی فتنه دشمنان در زمینه فرهنگی زیباترین و اثرگذارترین اقدامات را انجام داده است.

وی با اشاره به تشکیل بسیج سازندگی و خدمات ارزشمند آن در مناطق مختلف و محروم تصریح کرد: بیسجیان در قالب گروه های جهادی سازماندهی شده و در مناطق محروم خدمات ارزشمند بسیاری را انجام داده اند.

همراهی بسیج در اجرای طرح های پیشگیری از قاسم سلیمانی و با بیان اینکه نام این شهید بزرگوار همیشه پر خیر و برکت و وحدت بخش است، تصریح کرد: این طرح با مشارکت وزارت بهداشت و سازمان بسیج ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 91 میلیارد تومانی خیران و بسیجان زنجانی به محرومان

کمک 91 میلیارد تومانی خیران و بسیجان زنجانی به محرومان