مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:252021-01-19فناوري

رهیافت نانویی برای توسعه الکترونیک چاپی / «الکترونیک در همه جا» امکان پذیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت پی وی نانوسل (PV Nano Cell)، ارائه دهنده راه حل های نوآورانه چاپ دیجیتال رسانا مبتنی بر جوهرافشان و تولیدکننده جوهر های دیجیتال رسانا، - رهیافت نانویی برای توسعه الکترونیک چاپی / الکترونیک در همه جا امکان پذیر شد پی وی نانوسل فناوری جدیدی عرضه کرده که می تواند به توسعه نسل جدیدی از الکترونیک چاپی کمک کند، در این فناوری از نانوذرات برای تولید افزودنی چاپ استفاده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت پی وی نانوسل (PV Nano Cell)، ارائه دهنده راه حل های نوآورانه چاپ دیجیتال رسانا مبتنی بر جوهرافشان و تولیدکننده جوهر های دیجیتال رسانا، اعلام کرد که در حال معرفی یک راه حل کامل انقلابی 5بعدی است.

این راه حل، الکترونیک در همه جا را امکان پذیر و امکان چاپ دیجیتال ادوات الکترونیکی متعددی را فراهم می کند که با استفاده از آن می توان اینترنت اشیا را توسعه داد.

این راه حل تازه معرفی شده از فناوری الکترونیکی چاپ سه بعدی این شرکت بهره می برد که از افزودنی رسانا استفاده می کند.

اینترنت اشیا (Internet of Things) محرکی برای پیاده سازی الکترونیک در همه جا است و صنعتی ایجاد کرده که به پیاده سازی فرآیند های تولید انبوه افزودنی دیجیتال به منظور تولید محصولات الکترونیکی نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهیافت نانویی برای توسعه الکترونیک چاپی / «الکترونیک در همه جا» امکان پذیر شد

رهیافت نانویی برای توسعه الکترونیک چاپی / «الکترونیک در همه جا» امکان پذیر شد