مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:202021-01-19بين الملل

رویکرد دولت بایدن نسبت به ایران، تنها به بازگشت به برجام منتهی نمی شود


یک منبع آشنا با تیم گذار بایدن در گفت وگویی مطرح کرد که تصمیمات و اهداف دولت جو بایدن فقط به بازگشت به توافق هسته ای منتهی نمی شود.

- یک منبع آشنا با تیم گذار بایدن در گفت وگویی مطرح کرد که تصمیمات و اهداف دولت جو بایدن فقط به بازگشت به توافق هسته ای منتهی نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک منبع آشنا با تفکرات تیم گذار جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا که می خواست نامش فاش نشود، درباره تصمیم دولت بایدن برای بازگشت به توافق هسته ای گفت:اگر ایران به پایبندی کامل به توافق بازگردد، ما هم همین کار را خواهیم کرد.

این گام اول خواهد بود.

این منبع ناشناسی ادامه داد: بازگشت به توافق اولیه کف رویکرد دولت بایدن نسبت به ایران است نه سقف آن و به آن جا ختم نمی شود .

بر اساس این گزارش، اظهارات این منبع ناشناس در پی این مطرح می شود که دونالد ترامپ در سال 2018 با ناقص تلقی کردن توافق هسته ای از آن خارج شد و تحریم های متعددی بر ایران اعمال کرد.

جو بایدن در وعده های انتخاباتی اش گفته بود که اگر ایران به پایبندی کامل به تعهداتش بازگردد، آمریکا هم به توافق هسته ای باز می گردد.

اظهارات درباره بازگشت ایران به پایبندی به توافق در حالی مطرح می شود که ایران در پی خروج آمریکا از توافق هسته ای و تعلل کشورهای اروپایی در عمل به تعهداتشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دولت بایدن نسبت به ایران، تنها به بازگشت به برجام منتهی نمی شود

رویکرد دولت بایدن نسبت به ایران، تنها به بازگشت به برجام منتهی نمی شود