مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:102021-01-19سياسي

دعوت از نماینده اپوزیسیون ونزوئلا برای شرکت در مراسم تحلیف بایدن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، کارلوس آلفردو وچیو که نمایندگی اپوزیسیون ونزوئلا در آمریکا را به عهده دارد، می گوید که برای حضور در مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا، - دعوت از نماینده اپوزیسیون ونزوئلا برای حضور در مراسم تحلیف بایدن می تواند به منزله تداوم سیاست های خصمانه واشنگتن علیه دولت مشروع کاراکاس باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، کارلوس آلفردو وچیو که نمایندگی اپوزیسیون ونزوئلا در آمریکا را به عهده دارد، می گوید که برای حضور در مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا، دعوت شده است.

او نمایندگی خوان گوایدو را بر عهده دارد که در ژانویه 2019 در حالی که ریاست پارلمان ونزوئلا را بر عهده داشت؛ با برخورداری از حمایت آمریکا، خود را رییس جمهور موقت ونزوئلا نامید.

دعوت از نماینده گوایدو برای حضور در مراسم تحلیف، می تواند به منزله التزام بایدن به اتخاذ سیاست های خصمانه علیه نیکلاس مادورو رییس جمهور مشروع ونزوئلا باشد- سیاست هایی که دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی آمریکا باب کرد و با تحریم های شدید اقتصادی و حتی طراحی کودتا برای براندازی مادورو همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از نماینده اپوزیسیون ونزوئلا برای شرکت در مراسم تحلیف بایدن

دعوت از نماینده اپوزیسیون ونزوئلا برای شرکت در مراسم تحلیف بایدن