مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:052021-01-19سياسي

مهلت ارسال آثار و نحوه شرکت در اولین جشنواره «کتاب خوان و رسانه» اعلام شد


دبیرخانه مجازی اولین جشنواره «کتاب خوان و رسانه» با صدور اطلاعیه ای ضمن تاکید بر موضوعات پیشنهادی نحوه شرکت و مهلت ارسال آثار را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دبیرخانه مجازی اولین جشنواره کتاب خوان و رسانه با صدور اطلاعیه ای بر توجه اهالی رسانه به زمان بندی شرکت در جشنواره و نحوه ارسال آثار تاکید کرد.

در این اطلاعیه آمده است: علاقه مندان برای شرکت در اولین جشنواره کتاب خوان و رسانه می بایست آثار تولید شده خود را در بازه زمانی 17 مرداد تا 1 بهمن ماه 1399 پس از ثبت نام در نشانی festiva.

iranpl.

ir به دبیرخانه مجازی این جشنواره ارسال کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه با اشاره به مهلت ارسال آثار آمده است: سامانه دریافت آثار تا پایان وقت اداری 22 بهمن ماه فعال بوده و آثار بارگزاری شده پس از این تاریخ از فرایند داوری حذف خواهند شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه می خوانیم: با توجه به اینکه جمعی از اصحاب رسانه در بازبینی و انتخاب آثار مشارکت خواهند داشت؛ لذا کاربران محترم پس از بارگزاری فایل های مورد نظر، در روزهای آتی با مراجعه به پروفایل کاربری خود از تایید شدن آثار ارسالی خود اطمینان حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار و نحوه شرکت در اولین جشنواره «کتاب خوان و رسانه» اعلام شد

مهلت ارسال آثار و نحوه شرکت در اولین جشنواره «کتاب خوان و رسانه» اعلام شد