مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:002021-01-19اقتصادي

مراحل ثبت، تایید و انتقال چک بر اساس طرح جدید بانک مرکزی تشریح شد


صادرکنندگان و دریافت کنندگان چک بنا بر اعلام بانک مرکزی از روز 20 دی 99 می توانند فرآیند ثبت، تایید و انتقال چک را در سامانه صیاد به صورت اختیاری انجام دهند.

- صادرکنندگان و دریافت کنندگان چک بنا بر اعلام بانک مرکزی از روز 20 دی 99 می توانند فرآیند ثبت، تایید و انتقال چک را در سامانه صیاد به صورت اختیاری انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، در حال حاضر امکان ثبت، تایید و انتقال چک بر اساس طرح جدید بانک مرکزی از طریق برنامک های موبایلی که فهرست آن ها در تارنمای شرکت شبکه الکترونیک پرداخت کارت (شاپرک) منتشر می شود، فراهم است.

با توجه به اختیاری بودن این امر، تمام چک ها در حال حاضر مانند قبل بدون نیاز به ثبت در این سامانه در شبکه بانکی کشور پذیرش و پردازش خواهند شد.

بر اساس آخرین اعلام بانک مرکزی، با توجه به در دسترس بودن برنامک های حوزه پرداخت، خدمات پرکاربرد از قبیل امکان ثبت چک، تایید چک و همچنین انتقال چک، توسط برنامک های یادشده ارائه می شوند و نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست.

البته خاطرنشان می سازد، برنامک های حوزه پرداخت صرفاً امکان ارائه خدمت به مشتریان حقیقی و حساب های انفرادی را دارا می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل ثبت، تایید و انتقال چک بر اساس طرح جدید بانک مرکزی تشریح شد

مراحل ثبت، تایید و انتقال چک بر اساس طرح جدید بانک مرکزی تشریح شد