مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:552021-01-19سياسي

برخورد با فساد باید سریع، قاطع و بدون تبعیض باشد


سخنگوی شورای شهر تهران در واکنش به دستگیری شهردار دو منطقه گفت: همواره باید سریع، قاطع و بدون تبعیض با فساد برخورد کرد تا هم اعتماد عمومی باز گردد و هم سلامت نظام اداری شهرداری افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اعطا درباره دستگیری شهرداران مناطق 2 و 8 اظهار داشت: جهت گیری فسادستیز شورای پنجم و شهردار منتخب آن از چه در شیوه اداره شهر و چه در انتصابات، امر پوشیده ای نیست، اما در موارد معدودی نیز با انحرافات و سوء جریاناتی در مجموعه عریض و طویل شهرداری پدید آمده است .

اخیراً اتهاماتی مالی علیه شهرداران مناطق 2و 8، در خصوص دوره فعالیت آنان در شهرداری منطقه 21، به عنوان شهردار و معاون منطقه مطرح شده است.

اعطا افزود: اتهامات مالی در رابطه با این دو مدیر در مرجع قضایی در حال رسیدگی و در مرحله تحقیقات است.

طبیعتاً با توجه به ادله و مدارکی که در جهت توجه اتهام وجود دارد و ادله و مدارکی که متهمین در دفاع از خود ارایه می کنند، مرجع قضایی اعلام رای خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته مستمرا گفتگوها و جلساتی با شهردار تهران داشته ایم، گفت: رییس شورا و شهردار، از اولین ساعات طرح اتهامات، به صورت مسئولانه و مجدانه به موضوع ورود کرده اند و گفتگوهایی با دستگاه های نظارتی و قضایی در رابطه با این پرونده داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با فساد باید سریع، قاطع و بدون تبعیض باشد

برخورد با فساد باید سریع، قاطع و بدون تبعیض باشد