مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:552021-01-19سياسي

138 ساخت و ساز غیرمجاز در دماوند قلع و قمع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدتقی تقی زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از قلع و قمع 138 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در روستای زان این شهرستان خبر داد و بیان کرد: - دادستان دماوند از قلع و قمع 138 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در راستای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در روستای زان شهرستان دماوند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدتقی تقی زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از قلع و قمع 138 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در روستای زان این شهرستان خبر داد و بیان کرد: با حضور دستگاه های متولی 138 فقره از ساخت و ساز های غیرمجاز در اراضی زراعی در روستای زان تخریب شد.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند خاطرنشان کرد: بیش از 100 مورد دیوارکشی و چندین مورد بنا که به صورت غیرمجاز احداث شده بود، تخریب شد.

وی در پایان بیان کرد: در جریان تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز 10 هکتار از زمین های مرغوب کشاورزی دماوند آزادسازی شد و به چرخه تولید بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

138 ساخت و ساز غیرمجاز در دماوند قلع و قمع شد

138 ساخت و ساز غیرمجاز در دماوند قلع و قمع شد