مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:502021-01-19سياسي

پلنینگ سنندج شهر خلاق موسیقی تدوین می شود


معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از تشکیل دو کمیته علمی و اجرایی برای تدوین پلنینگ و برنامه ریزی سنندج شهر خلاق موسیقی خبر داد.

- سرکه وت نجفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: پیوستن سنندج به شبکه شهرهای خلاق جهان در زمینه موسیقی یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی دهه های اخیر بود.

   وی عنوان کرد: به منظور مشارکت هنرمندان، نهادها و سازمان های مربوطه، ذینفعان و فعالان این حوزه جهت بهره مندی از ایده و برنامه های آنان در خصوص تهیه و تدوین پلنینگ و برنامه ریزی، دبیرخانه شهر خلاق و مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری سنندج تاسیس شد.

  وی از تشکیل  کمیته اجرایی و کمیته علمی جهت تدوین پلنینگ شهر خلاق موسیقی خبر داد و گفت: برنامه ریزی در راستای اجرای اکشن پلان پروپوزال شهر سنندج و همچنین دستیابی به اهداف توسعه گریانه یونسکو از مهم ترین اهداف تشکیل و تعیین این کمیته ها است.

  نجفی افزود: تهیه تقویم کاری برای اقدامات آینده، تولید محتوا، هدف گذاری و شناسایی ایده های خلاق برای بست و گسترش اهداف توسعه پایدار در سطح جامعه و شهر، حمایت از تولیدکنندگان، هنرمندان و موسسات موسیقی در سنندج با همکاری سازمان ها و ارگان های متولی از دیگر اهداف  تشکیل کمیته علمی و اجرایی شهرخلاق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلنینگ سنندج شهر خلاق موسیقی تدوین می شود

پلنینگ سنندج شهر خلاق موسیقی تدوین می شود