مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:452021-01-19بين الملل

انفجار عدن، جنایت طراحی شده آمریکا برای وارد کردن انصارالله به لیست تروریسم


در ادامه واکنش ها به تروریستی خواندن جنبش انصارالله، استاندار عدن گفت، انفجار مهیب در فرودگاه این شهر یک جنایت از پیش طراحی شده و کاملا آمریکایی برای قرار دادن جنبش انصارالله در لیست تروریسم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هفته گذشته، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا از تصمیم خود برای اطلاع رسانی به کنگره این کشور مبنی بر تروریستی اعلام کردن جنبش مقاومت انصارلله یمن خبر داد و واکنش های یمنی و غیریمنی به تروریستی خواندن جنبش انصارالله توسط آمریکا همچنان ادامه دارد.

در همین زمینه طارق سلام استاندار عدن گفت، انفجار در فرودگاه عدن ( یمن، سلام تصریح کرد، اعلام آماده باش در مقابله با قوای استکبار جهانی یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی باعث شد با همکاری ائتلاف متجاوز و نیروهای محلی این نمایش را به راه بیندازند که طی آن دهها غیرنظامی قربانی شدند.

شورای عالی قضایی یمن شورای عالی قضایی یمن نیز در جلسه خود به ریاست قاضی احمد یحیی المتوکل تصمیم دولت آمریکا علیه جنبش انصارالله را محکوم کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری سبأ ، المتوکل گفت، دولت آمریکا در حال اعمال تروریسم در زشت ترین نوع آن است و ائتلاف سعودی جنایات زیادی علیه ملت یمن در طول شش سال گذشته انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار عدن، جنایت طراحی شده آمریکا برای وارد کردن انصارالله به لیست تروریسم

انفجار عدن، جنایت طراحی شده آمریکا برای وارد کردن انصارالله به لیست تروریسم