مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:402021-01-19پزشكي

هشدار دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی به خاطر کم تحرکی و چاقی


دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی کشور با بیان اینکه مخاطب این فدراسیون 80 درصد مردم کشور هستند، گفت: وضعیت کم تحرکی و چاقی در کشور نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، محمدرضا فروحی که به یزد سفر کرده بود، با بیان اینکه کم تحرکی از جمله رفتارهای پرخطر برای تأمین سلامت عمومی است، اظهار کرد: با توجه به پایش های وزارت بهداشت 59 درصد مردم کشور دچار وزن بالا و چاقی هستند.

وی با اشاره به این که 56 درصد مردم دچار کم تحرکی هستند افزود: از این تعداد 47 درصد مردان و 64 درصد زنان دچار کم تحرکی هستند.

دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی کشور با بیان این که تا قبل از کرونا 21 درصد دانش آموزان کم تحرک و چاقی بودند گفت: در مدت شیوع ویروس کرنا و تعطیلی مدارس کم تحرکی و چاقی در بین دانش آموزان به 31 درصد افزایش یافته است.

فروحی از پایین بودن سرانه ورزش در بین مردم استان یزد خبر داد و تصریح کرد: استان یزد نیز جزو سه استان اول کشور در بحث شیوع کم تحرکی سطح کشور است.

وی با بیان این که مخاطب فدراسیون ورزش های همگانی 80 درصد مردم کشور هستند، خاطرنشان کرد: این فدراسیون برای تمام سنین برنامه های مختلفی دارد.

دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی کشور بیان کرد: فدراسیون ورزش های همگانی برنامه های مختلفی در یک افق بلند مدت و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی به خاطر کم تحرکی و چاقی

هشدار دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی به خاطر کم تحرکی و چاقی