مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:302021-01-19پزشكي

ضرورت رعایت تعادل و تنوع در برنامه غذایی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا


رییس گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: رعایت تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به بیماری ها از جمله ویروس کرونا دارد.

- ایسنا/گیلان رییس گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: رعایت تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به بیماری ها از جمله ویروس کرونا دارد.

منیره امینیان در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه رعایت تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به بیماری ها از جمله ویروس کرونا دارد اظهار کرد: تعادل به معنی مصرف مقادیر کافی از مواد غذایی مورد نیاز برای حفظ سلامت بدن است و تنوع یعنی مصرف انواع مختلف مواد غذایی است که شامل شش گروه اصلی غذایی (نان و غلات، سبزی ها، میوه ها، شیر و فرآورده های آن، گوشت و تخم مرغ، و حبوبات و مغز دانه ها) می شود.

وی با بیان اینکه با تغذیه صحیح و تقویت سیستم ایمنی می توان به پیشگیری از ابتلای به بیماری کمک کرد گفت: رعایت دستورات تغذیه ای در شرایط خاص به افزایش قدرت ایمنی بدن کمک می کند.

رییس گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: به منظور افزایش سطح ایمنی بدن روزانه از منابع ویتامین C شامل انواع میوه ها و سبزی ها از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت تعادل و تنوع در برنامه غذایی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا

ضرورت رعایت تعادل و تنوع در برنامه غذایی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا