مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 04:352021-01-19پزشكي

ورود بیش از 40 هزار نفر به هرمزگان/احتمال وقوع موج جدید کرونا وجود دارد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به ورود بیش از 40 هزار نفر بدون توجه به خطر شیوع کرونا به استان هرمزگان، گفت: احتمال اینکه وضعیت استان طی روزهای آینده از آبی به زرد، - ایسنا/هرمزگان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به ورود بیش از 40 هزار نفر بدون توجه به خطر شیوع کرونا به استان هرمزگان، گفت: احتمال اینکه وضعیت استان طی روزهای آینده از آبی به زرد، نارنجی و یا حتی قرمز هم تبدیل شود، وجود دارد.

دکتر محمود حسین پور شب گذشته(29 دی ماه) در تشریح وضعیت استان هرمزگان در تعطیلات گذشته، افزود: مهمترین مشکل این روزهای ما مسافرانی هستند که با خودروهای شخصی از سراسر کشور به استان هرمزگان سفر کرده اند.

وی اظهار کرد: متاسفانه در تعطیلات اخیر بیش از 40 هزار نفر بدون توجه به خطر شیوع کرونا به استان هرمزگان و از جمله جزایر خلیج فارس سفر کردند که این موضوع نگران کننده است.

حسین پور با بیان اینکه احتمال اینکه وضعیت استان طی روزهای آینده از آبی به زرد، نارنجی و یا حتی قرمز هم تبدیل شود، وجود دارد، تصریح کرد: طی روزهای گذشته 850 تست از سرنشینان خودروهای شخصی در مبادی ورودی به جزایر هرمزگان گرفته شد و امکان گرفتن تست از همه مسافران وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 40 هزار نفر به هرمزگان/احتمال وقوع موج جدید کرونا وجود دارد

ورود بیش از 40 هزار نفر به هرمزگان/احتمال وقوع موج جدید کرونا وجود دارد