مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 04:152021-01-19پزشكي

پیش بینی پیک سنگین کرونا طی بهمن و اسفند/افزایش موارد مثبت بیماری در کرمان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به افزایش موارد مثبت کرونا گفت: پیش بینی می شود در صورت تداوم شرایط موجود در بهمن و اسفند دچار پیک سنگین بیماری شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمی شود.

وی با بیان این مطلب که از هنگامی که فرد مبتلا می شود علائم آن یک هفته تا 10 روز طول می کشد تا خود را نشان دهد، عنوان کرد: شستشوی دست ها، زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و در نهایت تهویه چهار رکن اصلی جهت پیشگیری از ابتلاء به کرونا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ داروی قطعی برای درمان ویروس کرونا به اثبات نرسیده است، تصریح کرد: در بحث گام چهارم مقابله با کرونا تیم های مراقبتی توسط بهداشت و درمان، تیم های نظارتی که عمدتاً از داوطلبین از دستگاه های مختلف و تیم های حمایتی هستند، مشغول به فعالیت هستند.

افزایش موارد مثبت کرونا در کرمان وی با بیان این مطلب که آمار مثبت شدن تست های ما در حال حاضر نسبت به دو هفته پیش در حال بیشتر شدن است، اظهار داشت: این هشدار خوبی نیست و جای نگرانی است چرا که تعدادی از این افراد ممکن است که در بیمارستان و یا آی سی یو بستری می شوند و آمار فوتی ما بیشتر شود لذا پیش بینی می شود در صورتی که شرایط اینچنین پیش برود، در بهمن ماه و اسفتد ماه دچار پیک سنگین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی پیک سنگین کرونا طی بهمن و اسفند/افزایش موارد مثبت بیماری در کرمان

پیش بینی پیک سنگین کرونا طی بهمن و اسفند/افزایش موارد مثبت بیماری در کرمان