موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 03:502021-01-19اقتصادي

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به 24 میلیون نفر رسید


طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در 24 ساعت، با ابتلای دست کم 141 هزار و چهار مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا از مرز 24 میلیون نفر عبور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز ، در 24 ساعت گذشته با مرگ دست کم یکهزار و 416 مورد جدید، شمار قربانیان کرونا ویروس در ایالات متحده به 398 هزار و 977 نفر افزایش یافت.

این آمار نشان می دهد در 24 ساعت گذشته، با ابتلای دست کم 141 هزار و چهار مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به 24 میلیون و 73 هزار و 555 نفر رسید.

مقایسه جدیدترین آمار دانشگاه جان هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می دهد، شمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در آمریکا تاحدودی کاهش داشته است.

    از طرف دیگر، پایگاه اطلاع رسانی ورلد اُ میترز ، مجموع مبتلایان به کروناویروس در آمریکا را 24 میلیون و 626 هزار و 376 نفر و مجموع قربانیان کووید-19 در این کشور را 408 هزار و 620 نفر گزارش کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی کووید یو اس ای که آمار مربوط به شیوع کرونا را در آمریکا تجزیه و تحلیل می کند، برآورد کرده است که شمار کلی مبتلایان به کروناویروس در آمریکا ظرف یک ماه آینده به 29 میلیون و 205 هزار و 162 نفر و شمار قربانیان آن در این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به 24 میلیون نفر رسید

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به 24 میلیون نفر رسید