مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 03:152021-01-18دانش

عرضه ماسک های پارچه ای ضد ویروس با قابلیت 100بار شست وشو به بازار کشور


یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با استفاده از الیاف فلز نقره خالص به تولید ماسک های پارچه ای دست یافتند که قابلیت 100 بار شست وشو را دارد و قابل استفاده تا 2 ماه است.

- یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با استفاده از الیاف فلز نقره خالص به تولید ماسک های پارچه ای دست یافتند که قابلیت 100 بار شست وشو را دارد و قابل استفاده تا 2 ماه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان به تولید ماسک های پارچه ای آنتی وایرال دست یافتند که قابل استفاده تا دو ماه و قادر به حذف 99 درصدی ویروس است.

دکتر علی زینلی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا فعالیت این شرکت را در حوزه سلامت و ایمن سازی در برابر امواج الکترومغناطیس عنوان کرد و گفت: در این زمینه حدود 6 فناوری ثبت اختراع شده داریم، ضمن آنکه 30 محصول و راهکار برای ایمن سازی در برابر امواج الکترومغناطیس دیگر را نیز به تولید رساندیم.

وی تولید ماسک های با خواص ضد باکتری و ویروس را از دیگر محصولات دانش بنیان این شرکت دانست و اظهار کرد: ما پارچه هایی را داریم که در آن از یکسری الیاف های تک استفاده شده است و با اعمال یکسری تغییرات در پارچه توانستیم در این الیاف به خواص آنتی وایرالی دست یابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه ماسک های پارچه ای ضد ویروس با قابلیت 100بار شست وشو به بازار کشور

عرضه ماسک های پارچه ای ضد ویروس با قابلیت 100بار شست وشو به بازار کشور