مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 03:002021-01-18ورزشي

«چالش مانکن» مدیران ضعیف در اردوگاه سرخ/ چرا درباره تخلفات سکوت می کنید!؟


گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حال هر دو باشگاه سرخابی وابسته به وزارت ورزش و جوانان سالهاست که با حضور مسعود سلطانی فر و تیم مدیریتی اش در وزارت ورزش و جوانان خوب نیست.

- چالش مانکن مدیران ضعیف در اردوگاه سرخ/ چرا درباره تخلفات سکوت می کنید!؟ مدیرعامل پرسپولیس این روز ها نه حرف می زند و نه اقدامی می کند و تنها در نقش یک مانکن، پشت میز ریاست بر باشگاه نشسته و خودش را منتظر دستورات وزارت ورزش درباره اقدامات بعدی نشان می دهد! گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حال هر دو باشگاه سرخابی وابسته به وزارت ورزش و جوانان سالهاست که با حضور مسعود سلطانی فر و تیم مدیریتی اش در وزارت ورزش و جوانان خوب نیست.

ولی اوضاع بد باشگاه پرسپولیس پشت نقاب قهرمانی های این تیم که متأثر از ثبات مربیگری در پرسپولیس بود پنهان ماند تا اینکه این باشگاه هم با جدایی برانکو ایوانکوویچ و تغییرات در کادر فنی اش، چهره واقعی اوضاع مدیریتی اش را برای هوادار و مخاطب عامی عیان کرد.

یکی دو ماه پیش که ویدیوی حرفهای مهدی رسول پناه در باره یحیی گل محمدی و برخی بازیکنان و البته ایجنتهایی که به زعم او وصل به یحیی گل محمدی بودند منتشر شد، ماشین پرسپولیس در سراشیبی سقوط افتاد و هر روز سرعتش بیش از روز قبل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چالش مانکن» مدیران ضعیف در اردوگاه سرخ/ چرا درباره تخلفات سکوت می کنید!؟

«چالش مانکن» مدیران ضعیف در اردوگاه سرخ/ چرا درباره تخلفات سکوت می کنید!؟